Obudź się o bardzo wczesnej porze. Jedź do biura przez totalny impas, ulice zapchane innymi półsennymi dojeżdżającymi.
Brzmi okropnie?
A co jeśli, zamiast zmagać się z monotonią i otępieniem wyścigu szczurów, aby zarobić kilka dolarów, mógłbyś zarabiać pieniądze w dowolnym czasie, z dowolnego miejsca – nawet podczas snu?
Na tym właśnie polega koncepcja marketingu afiliacyjnego.
Spis treści
Czym jest marketing afiliacyjny?
Marketing afiliacyjny jest popularną taktyką napędzania sprzedaży i generowania znaczących przychodów online. Niezwykle korzystne zarówno dla marek, jak i marketerów afiliacyjnych, nowe parcie w kierunku mniej tradycyjnych taktyk marketingowych opłaciło się. W rzeczywistości:
81% marek i 84% wydawców wykorzystuje siłę marketingu afiliacyjnego, a statystyka ta będzie nadal rosła, ponieważ wydatki na marketing afiliacyjny wzrastają każdego roku w Stanach Zjednoczonych.
Co roku w Stanach Zjednoczonych odnotowuje się 10,1% wzrost wydatków na marketing afiliacyjny, co oznacza, że do 2020 roku liczba ta osiągnie 6,8 miliarda dolarów.
W 2018 roku koszty marketingu treści zostały oszacowane na 62% tradycyjnych schematów marketingowych, jednocześnie generując trzy razy więcej leadów niż tradycyjne metody. W rzeczywistości, 16% wszystkich zamówień dokonywanych online można przypisać wpływowi marketingu afiliacyjnego.
W marcu 2017 roku, struktura partnerska Amazon zmieniła się, oferując stawki 1-10% przychodów z produktów dla twórców, zapewniając możliwość dla podmiotów stowarzyszonych, aby drastycznie zwiększyć swoje pasywne dochody w oparciu o pion, na którym sprzedają.
Marketing afiliacyjny Jasona Stone’a, znanego inaczej jako Millionaire Mentor, był odpowiedzialny za aż 7 milionów dolarów w sprzedaży detalicznej tylko w miesiącach czerwiec i lipiec w 2017 roku.
Co to jest marketing afiliacyjny?
Marketing afiliacyjny to proces, dzięki któremu partner zarabia prowizję za sprzedaż produktów innej osoby lub firmy. Afiliant po prostu wyszukuje produkt, który mu się podoba, następnie promuje ten produkt i zarabia część zysku z każdej sprzedaży, jaką dokona. Sprzedaż jest śledzona poprzez linki partnerskie z jednej strony do drugiej.
Jak działa marketing afiliacyjny?
Ponieważ marketing afiliacyjny działa poprzez rozłożenie odpowiedzialności za marketing i tworzenie produktów na różne strony, udaje się wykorzystać zdolności różnych osób do bardziej efektywnej strategii marketingowej, zapewniając jednocześnie uczestnikom udział w zyskach. Aby to zadziałało, muszą być zaangażowane trzy różne strony:
- Sprzedawca i twórcy produktu.
- Afiliant lub reklamodawca.
- Konsument.
Zagłębmy się w złożone relacje tych trzech stron, aby zapewnić sukces marketingu afiliacyjnego.
Sprzedawca i twórcy produktu.
Sprzedawca, czy to indywidualny przedsiębiorca czy duże przedsiębiorstwo, jest sprzedawcą, kupcem, twórcą produktu lub detalistą z produktem do wprowadzenia na rynek. Produkt może być obiekt fizyczny, jak artykuły gospodarstwa domowego, lub usługi, takie jak makijaż tutoriale.
Sprzedawca, znany również jako marka, nie musi być aktywnie zaangażowany w marketing, ale może być również reklamodawcą i czerpać zyski z podziału przychodów związanego z marketingiem afiliacyjnym.
Na przykład, sprzedawca może być sprzedawcą ecommerce, który rozpoczął działalność dropshippingową i chce dotrzeć do nowej publiczności, płacąc stronom partnerskim za promowanie swoich produktów. Sprzedawca może być również firmą SaaS, która wykorzystuje partnerów do sprzedaży swojego oprogramowania marketingowego.
Afiliant lub wydawca.
Znany również jako wydawca, partner może być osobą fizyczną lub firmą, która sprzedaje produkt sprzedawcy w atrakcyjny sposób dla potencjalnych konsumentów. Innymi słowy, podmiot stowarzyszony promuje produkt, aby przekonać konsumentów, że jest on cenny lub korzystny dla nich i przekonać ich do zakupu produktu. Jeśli konsument w końcu kupuje produkt, partner otrzymuje część przychodów.
Afilianci często mają bardzo specyficzną publiczność, do której kierują swoje działania marketingowe, zazwyczaj trzymając się zainteresowań tej publiczności. To tworzy określoną niszę lub osobistą markę, która pomaga partnerowi przyciągnąć konsumentów, którzy będą najbardziej skłonni do działania w ramach promocji.
Konsument.
Czy konsument o tym wie, czy nie, to on (i jego zakupy) są siłą napędową marketingu afiliacyjnego. Afilianci dzielą się z nimi tymi produktami na mediach społecznościowych, blogach i stronach internetowych.
Kiedy konsumenci kupują produkt, sprzedawca i partner dzielą się zyskami. Czasami partner zdecyduje się na bycie uczciwym wobec konsumenta, ujawniając, że otrzymuje prowizję za sprzedaż, której dokonuje. Innym razem konsument może być zupełnie nieświadomy tego, że za jego zakupem stoi infrastruktura marketingu afiliacyjnego.
Tak czy inaczej, rzadko będzie płacił więcej za produkt zakupiony poprzez marketing afiliacyjny; udział partnera w zysku jest zawarty w cenie detalicznej. Konsument zakończy proces zakupu i otrzyma produkt w normalny sposób, bez wpływu na system marketingu afiliacyjnego, w którym jest znaczącą częścią.
Jak sieci afiliacyjne dostają wynagrodzenie?
Szybka i niedroga metoda zarabiania pieniędzy bez kłopotów związanych z faktyczną sprzedażą produktu, marketing afiliacyjny ma niezaprzeczalny urok dla tych, którzy chcą zwiększyć swoje dochody online. Ale w jaki sposób afiliant otrzymuje wynagrodzenie po powiązaniu sprzedawcy z konsumentem?
Odpowiedź może być skomplikowana.
Konsument nie zawsze musi kupić produkt, aby afiliant mógł otrzymać prowizję. W zależności od programu, wkład partnera w sprzedaż sprzedawcy będzie mierzony w różny sposób.
Afiliant może otrzymać wynagrodzenie na różne sposoby:
- Płacić za sprzedaż CPS.
Jest to standardowa struktura marketingu afiliacyjnego. W tym programie, sprzedawca płaci partnerowi procent od ceny sprzedaży produktu po tym, jak konsument dokona zakupu produktu w wyniku strategii marketingowych partnera. Innymi słowy, partner musi faktycznie skłonić inwestora do zainwestowania w produkt, zanim otrzyma wynagrodzenie. - Płaca za lead CPL.
Bardziej złożony system, programy partnerskie typu „płać za lead” wynagradzają afilianta w oparciu o konwersję leadów. Afiliant musi przekonać konsumenta do odwiedzenia strony internetowej sprzedawcy i wykonania pożądanej akcji – czy jest to wypełnienie formularza kontaktowego, zapisanie się na test produktu, subskrypcja newslettera, czy pobranie oprogramowania lub plików. - Pay per click CPC.
Ten program koncentruje się na zachęcaniu partnera do przekierowania konsumentów z jego platformy marketingowej na stronę sprzedawcy. Oznacza to, że partner musi zaangażować konsumenta do tego stopnia, aby ten przeszedł ze strony partnera na stronę sprzedawcy. Wydawca otrzymuje wynagrodzenie w oparciu o wzrost ruchu na stronie.
Dlaczego warto zarabiać w marketingu afiliacyjnym?
Jakie są powody, aby zostać affiliate marketer?
- Dochód pasywny.
Podczas gdy każda „regularna” praca wymaga bycia w pracy, aby zarabiać pieniądze, marketing afiliacyjny oferuje możliwość zarabiania pieniędzy podczas snu. Inwestując początkową ilość czasu w kampanię, będziesz widział ciągłe zwroty z tego czasu, gdy konsumenci będą kupować produkt w ciągu następnych dni i tygodni. Otrzymujesz pieniądze za swoją pracę długo po jej zakończeniu. Nawet jeśli nie jesteś przed komputerem, twoje umiejętności marketingowe będą zarabiać Ci stały przepływ dochodów. - Brak obsługi klienta.
Sprzedawcy indywidualni i firmy oferujące produkty lub usługi muszą zajmować się swoimi konsumentami i upewnić się, że są oni zadowoleni z tego, co kupili.
Dzięki strukturze marketingu afiliacyjnego, nigdy nie będziesz musiał martwić się o wsparcie klienta lub jego zadowolenie. Cała praca marketera afiliacyjnego polega na łączeniu sprzedawcy z konsumentem. Sprzedawca zajmuje się wszelkimi skargami konsumentów po otrzymaniu prowizji od sprzedaży.
- Pracuj w domu.
Jeśli jesteś kimś, kto nienawidzi chodzić do biura, marketing afiliacyjny jest idealnym rozwiązaniem. Będziesz w stanie uruchomić kampanie i otrzymywać dochody z produktów, które sprzedawcy tworzą podczas pracy w zaciszu własnego domu. Jest to praca, którą możesz wykonywać bez konieczności wychodzenia z piżamy. - Opłacalność.
Większość firm wymaga opłat początkowych, jak również przepływu gotówki, aby sfinansować produkty sprzedawane. Jednak marketing afiliacyjny może być wykonywany przy niskich kosztach, co oznacza, że możesz zacząć szybko i bez większych kłopotów. Nie ma opłat za programy partnerskie, o które trzeba się martwić i nie ma potrzeby tworzenia produktu. Rozpoczęcie tej linii pracy jest stosunkowo proste. - Wygoda.
Ponieważ w zasadzie stajesz się freelancerem, otrzymujesz ostateczną niezależność w ustalaniu własnych celów, przekierowywaniu swojej ścieżki, kiedy czujesz się tak skłonny, wybieraniu produktów, które Cię interesują, a nawet określaniu własnych godzin. Ta wygoda oznacza, że możesz zdywersyfikować swoje portfolio, jeśli chcesz, lub skupić się wyłącznie na prostych i nieskomplikowanych kampaniach. Będziesz również wolny od ograniczeń i regulacji firmy, jak również źle działających zespołów. - Nagrody oparte na wynikach.
W innych zawodach, możesz pracować 80 godzin tygodniowo i nadal zarabiać to samo wynagrodzenie. Marketing afiliacyjny jest oparty wyłącznie na twoich osiągnięciach. Dostaniesz od niego to, co w niego włożysz. Doskonalenie swoich umiejętności recenzowania i pisanie angażujących kampanii przełoży się na bezpośredni wzrost Twoich dochodów. W końcu dostaniesz zapłatę za wybitną pracę, którą wykonujesz! - Nie lekceważ potęgi SEO.
Istnieje mnóstwo ruchu organicznego można uzyskać z wyszukiwarek, jeśli robisz SEO prawidłowo. Dni, kiedy Search Engine Optimization było oszukiwanie Google już minęły. Dziś chodzi o to, aby Twoja strona była lepsza dla odwiedzających. Ludzie naturalnie szukają informacji w sieci. Dlatego właśnie powinieneś nauczyć się podstaw on-page SEO, badania słów kluczowych i link buildingu, aby być źródłem informacji, które odwiedzający znajdą jako pierwsze. Kto nie chciałby zająć 1. miejsca w Google dla terminów takich jak „najlepszy produkt” czy „recenzja produktu”?
Wspólne rodzaje kanałów marketingu afiliacyjnego
Większość afiliantów stosuje wspólne praktyki, aby zapewnić, że ich odbiorcy są zaangażowani i chętni do zakupu promowanych produktów. Ale nie wszyscy partnerzy reklamują produkty w ten sam sposób. W rzeczywistości, istnieje kilka różnych kanałów marketingowych, które mogą oni wykorzystać.
- Influencerzy.
Influencer to osoba, która posiada moc wpływania na decyzje zakupowe dużego segmentu populacji. Taka osoba jest w doskonałej pozycji do czerpania korzyści z marketingu afiliacyjnego. Może się już pochwalić imponującą liczbą odbiorców, więc łatwo jest im kierować konsumentów do produktów sprzedawcy poprzez posty w mediach społecznościowych, blogi i inne interakcje z ich zwolennikami. Następnie influencerzy otrzymują udział w zyskach, które pomogli stworzyć.
Kampanie influencer marketingowe są szczególnie popularne na Instagramie, gdzie marki współpracują z influencerami, którzy są postrzegani jako eksperci lub autorytety w swoich konkretnych niszach. W zależności od umowy, kampania może składać się z serii recenzji produktów ze zdjęciami, przejęć kont lub filmów na żywo. Podczas gdy influencer może mieć swoją własną markę i estetykę, ważne jest, aby dodać elementy, które wiążą się z Twoją marką, aby zapewnić jej zapamiętanie i rozpoznawalność. Można to osiągnąć za pomocą aplikacji, takich jak Instasize, gdzie można szybko edytować i dostosować kreacje kampanii w jednym stuknięciu.
- Blogerzy.
Dzięki możliwości organicznego rankingu w wyszukiwarkach, blogerzy doskonale radzą sobie ze zwiększeniem konwersji sprzedawcy. Bloger próbki produktu lub usługi, a następnie pisze kompleksową recenzję, która promuje markę w przekonujący sposób, prowadząc ruch z powrotem do witryny sprzedawcy.
Bloger zostaje nagrodzony za swój wpływ na rozpowszechnianie informacji o wartości produktu, co przyczynia się do zwiększenia sprzedaży sprzedawcy. Na przykład, mój artykuł o najlepszym oprogramowaniu do email marketingu zawiera recenzje produktów i linki partnerskie.
- Mikrostrony skoncentrowane na płatnym wyszukiwaniu.
Opracowanie i monetyzacji mikrostrony może również garner poważną ilość sprzedaży. Te strony są reklamowane w witrynie partnera lub na sponsorowanych listach wyszukiwarki. Są one odrębne i oddzielone od głównej witryny organizacji. Oferując bardziej skoncentrowane, istotne treści do konkretnej grupy odbiorców, mikrowitryny prowadzą do zwiększenia konwersji ze względu na ich proste i bezpośrednie wezwanie do działania. - Listy e-mailowe.
Pomimo swoich starszych początków, email marketing jest nadal realnym źródłem dochodów z marketingu afiliacyjnego. Niektórzy afilianci posiadają listy emailowe, które mogą wykorzystać do promowania produktów sprzedawcy. Inni mogą wykorzystywać newslettery e-mailowe, które zawierają hiperłącza do produktów, zarabiając prowizję po zakupie produktu przez konsumenta.
Inną metodą jest budowanie przez partnera listy mailingowej w czasie. Używają swoich różnych kampanii do zbierania e-maili masowo, a następnie wysłać e-maile dotyczące produktów, które promują.
- Duże strony internetowe mediów.
Zaprojektowane, aby stworzyć ogromną ilość ruchu przez cały czas, te strony koncentrują się na budowaniu publiczności milionów. Te strony promują produkty do ich masowej publiczności poprzez wykorzystanie banerów i kontekstowych linków partnerskich. Metoda ta oferuje doskonałą ekspozycję i poprawia współczynnik konwersji, co skutkuje najwyższej klasy dochodów zarówno dla sprzedawcy i partnera.
Wskazówki, które pomogą Ci stać się świetnym Marketerem Afiliacyjnym
- Wybierz jedną niszę.
Rozpoczynając swoją karierę w marketingu afiliacyjnym, będziesz chciał kultywować publiczność, która ma bardzo specyficzne zainteresowania. To pozwoli Ci dostosować swoje kampanie partnerskie do tej niszy, zwiększając prawdopodobieństwo, że będziesz konwertować. Poprzez ustanowienie siebie jako eksperta w jednej dziedzinie zamiast promowania szerokiej gamy produktów, będziesz w stanie sprzedawać do ludzi, którzy najprawdopodobniej kupią produkt. - Zrób to osobiście.
Nie ma niedoboru produktów, które będziesz w stanie promować. Będziesz miał możliwość wyboru i wybrać produkty, które osobiście wierzę w, więc upewnij się, że kampanie koncentrują się wokół naprawdę wartościowych produktów, które konsumenci będą cieszyć. Osiągniesz imponujący współczynnik konwersji, jednocześnie ustanawiając wiarygodność swojej marki osobistej.
Będziesz także chciał stać się naprawdę dobry w e-mail outreach do pracy z innymi blogerami i influencerami. Użyj narzędzia takie jak ContactOut lub Voila Norbert do zbierania informacji kontaktowych ludzi i wysłać spersonalizowane e-maile do garner gościnnego blogowania i możliwości partnerskich.
- Zacznij recenzować produkty i usługi.
Skup się na recenzowaniu produktów i usług, które mieszczą się w Twojej niszy. Następnie, wykorzystując rapport, który stworzyłeś z publicznością i swoją postawę jako eksperta, powiedz swoim czytelnikom, dlaczego mogliby skorzystać z zakupu produktu lub usługi, którą promujesz. Prawie wszystko, co jest sprzedawane online, może być zrecenzowane, jeśli istnieje program partnerski – możesz zrecenzować produkty fizyczne, oprogramowanie cyfrowe, a nawet usługi zarezerwowane online, takie jak ride-sharing lub rezerwacja kurortu turystycznego. Szczególnie skuteczne jest porównanie tego produktu do innych w tej samej kategorii. Co najważniejsze, upewnij się, że generujesz szczegółowe, artykułowane treści, aby poprawić konwersje. - Korzystaj z kilku źródeł.
Zamiast skupiać się tylko na kampanii e-mailowej, poświęć również czas na zarabianie pieniędzy za pomocą bloga, docieranie do odbiorców w mediach społecznościowych, a nawet patrząc na promocje międzykanałowe.
Testuj różne strategie marketingowe, aby zobaczyć, na które z nich Twoja publiczność reaguje najbardziej. Często korzystaj z tej techniki.
Aby uzyskać więcej informacji, można sprawdzić ten artykuł na temat tego, jak rozpocząć udany blog w tym roku.
- Wybieraj kampanie z rozwagą.
Bez względu na to, jak dobre są Twoje umiejętności marketingowe, zarobisz mniej pieniędzy na złym produkcie niż na wartościowym. Poświęć czas na zbadanie popytu na dany produkt przed jego promocją. Upewnij się, że dokładnie zbadałeś sprzedawcę przed nawiązaniem współpracy. Twój czas jest wiele wart i chcesz mieć pewność, że spędzasz go na produkcie, który jest opłacalny i sprzedawcy, w którego możesz wierzyć. - Bądź na bieżąco z trendami.
Istnieje poważna konkurencja w sferze affiliate marketingu. Będziesz chciał, aby upewnić się, że pobyt na szczycie wszelkich nowych trendów, aby zapewnić, że pozostaniesz konkurencyjny. Dodatkowo, prawdopodobnie będziesz w stanie skorzystać z co najmniej kilku nowych technik marketingowych, które są stale tworzone. Upewnij się, że jesteś na bieżąco ze wszystkimi tymi nowymi strategiami, aby zagwarantować, że Twoje wskaźniki konwersji, a zatem przychody, będą tak wysokie, jak to możliwe.
Jakie są najważniejsze trendy w marketingu afiliacyjnym?
- Ulepszone raportowanie i atrybucja.
Wiele programów partnerskich działa w oparciu o atrybucję ostatniego kliknięcia, gdzie partner, który otrzymał ostatnie kliknięcie przed sprzedażą otrzymuje 100% kredyt za konwersję. To się zmienia. Dzięki platformom afiliacyjnym oferującym nowe modele atrybucji i funkcje raportowania, możesz zobaczyć pełny obraz kanału dystrybucji, jak poszczególne taktyki marketingowe działają razem.
Na przykład, można zobaczyć, że płatna kampania społecznościowa wygenerowała pierwsze kliknięcie, Afiliant X uzyskał kliknięcie nr 2, a Afiliant Y uzyskał ostatnie kliknięcie. Z tego pełnego obrazu, można strukturyzować swoje prowizje partnerskie tak, że Affiliate X dostaje procent kredytu na sprzedaż, nawet jeśli nie dostał ostatniego kliknięcia.
- Nisze influencerów stają się hiper-targetowane.
W przeszłości, duże oddziały były ostoją, jak catch-all kupony i strony mediów dał ruch do setek lub tysięcy reklamodawców. To nie jest już tak bardzo przypadek. Z konsumentów za pomocą długich słów kluczowych i wyszukiwanie bardzo konkretnych produktów i usług, influencerzy mogą wykorzystać swoje hiper-ognisko niszę do sukcesu affiliate marketingu. Influencers może nie wysłać reklamodawców ogromne ilości ruchu, ale publiczność robią wysłać jest wiarygodne, ukierunkowane, i ma wyższe wskaźniki konwersji. - GDPR zmienia sposób, w jaki gromadzone są dane osobowe.
Ogólne rozporządzenie o ochronie danych (GDPR), które weszło w życie 25 maja 2018 r., jest zbiorem przepisów regulujących wykorzystanie danych osobowych w całej UE. Zmusza to niektóre podmioty stowarzyszone do pozyskiwania danych użytkowników poprzez zgodę opt-in (zaktualizowane polityki prywatności i powiadomienia o plikach cookie), nawet jeśli nie znajdują się one w Unii Europejskiej. Ta nowa regulacja powinna również przypomnieć Ci, abyś postępował zgodnie z wytycznymi FTC i wyraźnie ujawnił, że otrzymujesz prowizje afiliacyjne od swoich rekomendacji. - Marketerzy afiliacyjni są coraz sprytniejsi.
Sprzedawcy otrzymujący duży procent swoich przychodów z kanału afiliacyjnego mogą stać się zależni od swoich partnerów afiliacyjnych. Może to prowadzić do tego, że marketerzy afiliacyjni wykorzystują swój ważny status, aby otrzymać wyższe prowizje i lepsze umowy z reklamodawcami. Czy jest to CPA, CPL, lub CPC struktury prowizji, istnieje wiele programów partnerskich wysokiej płatności i affiliate marketerzy są w fotelu kierowcy.
Jakie strategie marketingu afiliacyjnego powinieneś zastosować w 2020 roku?
- Polecaj tylko produkty, z którymi jesteś bardzo dobrze zaznajomiony.
Budowanie zaufania z publicznością jest najważniejsze w marketingu afiliacyjnym, a najszybszym sposobem na utratę zaufania jest polecanie produktów, których nie używałeś wcześniej lub które nie są dobrze dopasowane do Twojej publiczności. Upewnij się również, że nigdy nie każesz nikomu bezpośrednio kupować produktu, po prostu go polecasz. Im bardziej będziesz pomocny i im więcej będziesz rekomendował, tym bardziej prawdopodobne jest, że odwiedzający Twoją stronę będą wracać po Twoją wiedzę. - Promuj produkty od wielu różnych sprzedawców.
Nie wkładaj wszystkich swoich jajek do jednego koszyka. Jeśli tylko promować produkty jednego kupca, utknąłeś z ich prowizji, ich stron docelowych, a ostatecznie, ich współczynniki konwersji. Ważne jest, aby pracować z wieloma różnymi sprzedawcami w swojej niszy i promować szeroką gamę produktów.
Ta strategia marketingu afiliacyjnego będzie dywersyfikować liczbę prowizji można zrobić i stworzyć stały strumień przychodów podczas budowania strony partnerskiej. Niektóre przykłady sprzedawców partnerskich obejmują marki takie jak BigCommerce, Bluehost i SimplyBook.me.
- Nieustannie testuj i optymalizuj swoje wskaźniki konwersji.
Załóżmy, że masz stronę promocyjną, gdzie promujesz produkt poprzez linki partnerskie. Jeśli obecnie uzyskujesz 5000 wizyt/miesiąc przy współczynniku konwersji 2%, masz 100 poleconych. Aby dostać się do 200 poleconych, można albo skupić się na uzyskanie 5.000 więcej odwiedzających lub po prostu zwiększenie współczynnika konwersji do 4%.
Co brzmi łatwiej? Zamiast spędzać miesiące na budowaniu Domain Authority za pomocą blogowania i postów gościnnych, aby uzyskać więcej ruchu organicznego, wystarczy zwiększyć współczynnik konwersji o 2%. Może to obejmować optymalizację strony docelowej, testowanie wezwań do działania oraz posiadanie strategii optymalizacji współczynnika konwersji. Testując i optymalizując swoją stronę, uzyskasz znacznie lepsze wyniki przy znacznie mniejszym wysiłku.
- Skup się na źródłach ruchu afiliacyjnego.
Ważne jest, aby wiedzieć, gdzie ruch pochodzi z i demografii odbiorców. To pozwoli Ci dostosować swoje wiadomości tak, że można zapewnić najlepsze rekomendacje produktów partnerskich. Nie należy po prostu skupić się na pionie jesteś w, ale na źródła ruchu i publiczności, która odwiedza witrynę. Źródła ruchu mogą obejmować ruch organiczny, płatny, social media, polecający, display, email lub ruch bezpośredni.
Możesz przeglądać dane dotyczące źródeł ruchu w Google Analytics, aby zobaczyć takie rzeczy jak czas przebywania na stronie, współczynnik odrzuceń, lokalizacja geograficzna, wiek, płeć, pora dnia, urządzenia (mobilne vs. stacjonarne) i inne, dzięki czemu możesz skupić swoje wysiłki na ruchu o najwyższej konwersji. Te dane analityczne są niezbędne do podejmowania świadomych decyzji, zwiększania współczynnika konwersji i zwiększania sprzedaży partnerskiej.
Podsumowanie
Marketing afiliacyjny jest idealnym rozwiązaniem dla tych, którzy chcą uzyskać kontrolę nad własnymi dochodami, koncentrując się na opcjach przychodów opartych na wynikach. Pracując w tandemie ze sprzedawcą, zmotywowany marketer afiliacyjny będzie w stanie osiągnąć pasywny dochód z zacisza własnego domu, nie martwiąc się o produkcję własnego produktu lub usługi.
Mimo, że sukces tej pracy zależy od umiejętności marketingowych partnera, może ona okazać się skutecznym sposobem na osiągnięcie celów dochodowych, zarówno jako główna kariera, jak i dochodowa druga praca.
Elegancko prosty proces, marketing afiliacyjny poprzez recenzje, blogi, media społecznościowe, oprogramowanie do webinarów i inne platformy to nowa granica w marketingu, która tylko czeka na wykorzystanie. Postępuj zgodnie z poradami zawartymi w tym artykule, a będziesz w stanie zaangażować swoją publiczność, konwersji pasywnych czytelników do aktywnych konsumentów, i zwiększyć swoją wypłatę jedno kliknięcie na raz.